طرز تهیه اس‌ مورز آیس کافی

طرز تهیه اس‌ مورز آیس کافی

اس‌ مورز آیس کافی یه ترکیب جذاب از قهوه، شیر، شکلات، مارشمالو و گرانول یا کورن فلکس هستش که می‌تونیم به عنوان دسر قهوه آن را سرو کنیم. برای این دسر اسپرسو را پیشنهاد می‌کنیم ولی می‌تونید از قهوه‌های دمی هم استفاده کنید. اس مورز آیس کافی برای میان وعده یا وعده عصرگاهی عالیه. هم خوشمزه ست هم کافئین داره و سرحال‌تون می‌کنه. اگر رژیم غذایی کم کالری دارید؛ می‌تونین خامه رو از ترکیب مواد اولیه حذف کنید.

مواد لازم برای اس‌ مورز آیس کافی

طرز تهیه اس‌ مورز آیس کافی - فنجونت
  • قهوه اسپرسو – 1 یا 2 فنجون (30 یا 60 سی‌سی) مقدار قهوه رو با توجه به سلیقه و ذائقه تنظیم می‌کنیم.
  • شیر شکلات (یا شیر کاکائو) – 120 الی 150 سی‌سی (2 الی 2.5 برابر مقدار قهوه)
  • مارشمالو – چند دونه (به مقدار دل‌خواه)
  • یخ – 4 الی 5 کیوب کوچک
  • خامه زده شده (یا اسپری خامه) و کرن فلکس برای تزیین روی نوشیدنی

مراحل درست کردن اس‌ مورز آیس کافی

  • خامه قنادی یا خامه صبحانه رو حسابی هم می‌زنیم تا فرم بگیرد بعد بهش یه قاشق چایخوری شکر و یه مقدار خیلی کم وانیل اضافه می‌کنیم (یه مقدار کم پودر خامه یا شیرخشک هم بزنیم بد نیست) و دوباره خامه رو حسابی هم می‌زنیم تا خامه را آماده کنیم.
  • با استفاده از موکاپات یا دستگاه اسپرسو، قهوه اسپرسو رو می‌گیریم و می‌ذاریم خنک بشه.
  • یخ، قهوه و شیر شکلات رو داخل ظرف ریخته، کاملا هم می‌زنیم. مارشمالو‌ها رو به تیکه‌های کوچک تقسیم می‌کنیم و می ریزیم روی ترکیب. در نهایت هم نوشیدنی رو با خامه و گرانول یا کورن فلکس تزیین می‌کنیم.

نکته: اگر برای ترکیب کردن مواد اولیه از مخلوط کن استفاده می‌کنین، دقت کنین که اگر مخلوط کن قابلیت یخ شکن ندارد، تکه‌های یخ رو قبل از ریختن داخل مخلوط کن، خرد کنین تا تیغه‌های دستگاه آسیب نبینن.

خرید انواع قهوه‌های تازه و خوشمزه

قهوه ترک استانبول

قهوه ترک استانبول از فرآوری دونه‌های قهوه عربیکا و ربوستا تهیه شده که برای دم کردن یه فنجون قهوه ترک به سبک ترکیه‌ای مناسبه.طعم تلخ شکلاتی و عطر فوق العاده‌ای ازش دریافت می‌کنین. روست این قهوه مدیوم هستش و رنگ قهوه‌ای متوسط داره.

خرید قهوه ترک استانبول

قهوه‌ MC2 انرژی زا

MC2 یه قهوه خاص برای عاشقان قهوه ست، کسانی که علاقه‌مند به سرو یه قهوه سنگین‌تر هستن و این سنگینی برگرفته از میزان بیشتر کافئین در ترکیب کلی هست.

قهوه انرژی زا، می تونه انرژی بدن شما رو برای انجام کارهایی که نیاز به توان و تمرکز بالاتری دارن تامین کنه.

خرید قهوه انرژی زا

پودر اسپرسو فوری رایش 

پودر اسپرسو فوری از فرآوری قهوه تازه به دست می‌آید و کاربرد اصلی ش برای مواقعی است که فرصت یا امکانات لازم برای دم کردن قهوه تازه را ندارید. پودر اسپرسو فوری رو با آب داغ ترکیب می‌کنین و دیگه تامامم! یه فنجون اسپرسو خوش عطر و طعم دارین.

خرید پودر اسپرسو فوری رایش

برخی نظرات خریداران قهوه فنجونت

صفحه نظرات مشتریان

3 دیدگاه برای “طرز تهیه اس‌ مورز آیس کافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع