چند نکته کاربردی برای تهیه نوشیدنی‌ های سرد

تهیه نوشیدنی‌ های سرد - فنجونت

تهیه نوشیدنی‌ های سرد بسیار ساده و جذابه که با نوآوری می‌تونیم طعم‌های مختلفی رو خلق کنیم.

پیمانه اندازه گیری مواد اولیه در تهیه نوشیدنی‌ های سرد

اولین چیزی که باید اشاره کنیم اینه که توی رسپی نوشیدنی‌ های سرد مقدار مواد اولیه اهمیتی نداره و چیزی که مهمه نسبت بین اون هاست.

تهیه نوشیدنی‌ های سرد - فنجونت
تهیه نوشیدنی‌ های سرد

مثلا وقتی برای تهیه یک نوشیدنی طبق رسپی داده شده باید یک اونس آب رو با یک اونس شکر ترکیب کنیم می‌تونیم یک لیوان آب رو با یک لیوان شکر ترکیب کنیم یا حتی یک پارچ آب رو با یک پارچ شکر ترکیب کنیم. تنها تفاوتش اینه که در نهایت دو انس یا دو لیوان یا دو پارچ نوشیدنی داریم مهم نسبت بین مواد اولیه‌س. پس اگه پیمانه اونس ندارین نگران نباشین نسبت به حجم نوشیدنی ای که می خواین درست کنین ظرفی رو به عنوان پیمانه مواد اولیه انتخاب کنین.

تفاوت لایم و لمون

تهیه نوشیدنی‌ های سرد - فنجونت
تهیه نوشیدنی‌ های سرد

 در رسپی های مختلف هم واژه  لایم (lime) وهم واژه لمون (lemon) استفاده می شه.
این دو تا با هم فرق دارن. لایم همون لیموترش‌های سبز رنگ نسبتا کوچیک تره و لمون لیموترش‌های بزرگتر (رنگشون به زرد می‌زنه) هستن که بهش لیموترش سنگی هم می گن. طعم این دو نوع لیمو با هم تفاوت می کنه. پس به کلمه لایم یا لمون توی رسپی ها دقت کنین.
البته می‌تونیم بسته به فصل در صورت موجود نبودن از این دو نوع لیمو به جای هم استفاده کنیم ولی ظرافت طعم نوشیدنی سرد رعایت نشده و طعم خروجی ممکنه به میزان انتظار عالی نشه

 تفاوت نوشیدنی سرد کوکتل و موکتل

موکتل و کوکتل‌ ها رو با ترکیب آب میوه‌های مختلف و طعم دهنده آماده می‌کنیم که فرق موکتل و کوکتل اینه که: در تهیه نوشیدنی‌ های سرد کوکتل از ترکیبات الکلی استفاده شده ولی موکتل ها غیر الکلی هستن
در آخر این رو هم بگیم که دقیقا مثل آشپزی هرچی مواد اولیه  نوشیدنی های سرد با کیفیت تر و تازه تر باشه نوشیدنی خوش طعم تری خواهیم داشت.

خرید انواع قهوه‌های تازه و خوشمزه

قهوه ترک استانبول

قهوه ترک استانبول از فرآوری دونه‌های قهوه عربیکا و ربوستا تهیه شده که برای دم کردن یه فنجون قهوه ترک به سبک ترکیه‌ای مناسبه.طعم تلخ شکلاتی و عطر فوق العاده‌ای ازش دریافت می‌کنین. روست این قهوه مدیوم هستش و رنگ قهوه‌ای متوسط داره.

خرید قهوه ترک استانبول

قهوه‌ MC2 انرژی زا

MC2 یه قهوه خاص برای عاشقان قهوه ست، کسانی که علاقه‌مند به سرو یه قهوه سنگین‌تر هستن و این سنگینی برگرفته از میزان بیشتر کافئین در ترکیب کلی هست.

قهوه انرژی زا، می تونه انرژی بدن شما رو برای انجام کارهایی که نیاز به توان و تمرکز بالاتری دارن تامین کنه.

خرید قهوه انرژی زا

پودر اسپرسو فوری رایش 

پودر اسپرسو فوری از فرآوری قهوه تازه به دست می‌آید و کاربرد اصلی ش برای مواقعی است که فرصت یا امکانات لازم برای دم کردن قهوه تازه را ندارید. پودر اسپرسو فوری رو با آب داغ ترکیب می‌کنین و دیگه تامامم! یه فنجون اسپرسو خوش عطر و طعم دارین.

خرید پودر اسپرسو فوری رایش

برخی نظرات خریداران قهوه فنجونت

صفحه نظرات مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع